Pieteikumi
Apakšiedaļā Klientu pieprasījumi jūs varat apskatīt visus savu klientu pieprasījumus.
# - Pieprasījuma numurs. Noklikšķiniet uz to, lai mainītu informāciju. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī, lai sakārtotu pieprasījumus pēc to identifikācijas numuriem. Ievadiet ID numuru un nospiediet pogu Meklēt, lai atrastu pieprasījumus, kurš satur šādu ID-numuru.
Klienta ID - noklikšķiniet, lai mainītu informāciju. Noklikšķiniet tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc to identifikācijas. Ievadiet ID numuru un nospiediet pogu Meklēt, lai sameklētu klientu ar tādu ID-numuru.
Datums - parāda klienta pieprasījuma datumu. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī, lai sakārtotu pieprasījumus pēc to datumiem. Ja jūs vēlaties pārskatīt pievienojumus noteiktā laika periodā, tad laukos virs tabulas galvgala ievadiet perioda sākuma un beigu datumus.
Vārds – pasūtītāja vārds. Noklikšķiniet tabulas galvgalī, lai kārtotu klientus pēc to vārdiem.
Uzvārds – pasūtītāja uzvārds. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī lai sakārtotu klientus pēc to uzvārdiem. Ievadiet uzvārdu un noklikšķiniet uz Meklēt, lai atrastu klientus ar konkrēto uzvārdu.
E-pasts – pievienotā klienta e-pasts. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc elektroniskā pasta adresēm.
Tālrunis – pieprasījumu nosūtījušā klienta tālrunis. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc tālruņiem.
Nekustamā īpašuma ID - šeit jūs varat redzēt tā objekta ID, par kuru pieteikums tika iesniegts. Noklikšķiniet uz ID tas atvērsies objekta lapa. Noklikšķiniet uz virsraksta tabulas galvgalī, lai sakārtotu objektus pēc ID.
Statuss – statusa laukā tiek parādīts pieprasījuma statuss – neizlasīts, kārtējais, nākamais un arhivējamais. Noklikšķiniet uz ekrānā nolaižamās izvēlnes virs kolonnas, lai filtrētu pieprasījumus pēc to statusa.
Vietne - šeit jūs varat redzēt vietni no kuras ir veikts pieprasījums – no jūsu vietnes vai no jebkuras vietnes DomaZa.
Nosūtīt savam partnerim - ja jūs vēlaties nosūtīt klientu savam partnerim, tad uzklikšķiniet uz ikonas / nosaukums.
Apskats - noklikšķinot uz apskats atveras jauna lapu, kurā jūs varat redzēt visu informāciju par pieteikumu - datums, objekta ID un tās izskats, detalizēta informācija par klientu, kā arī viņa jautājumi un komentāri.
Nosūtīt savam partnerim - ja jūs vēlaties nosūtīt klientu partnerim, uzklikšķiniet uz ikonas / nosaukuma.