Nosūtītie klienti
Jūs piedāvājat nekustamo īpašumu tikai Krievijā, bet jums ir klienti, kuri ir ieinteresēti nekustamajā īpašumā ārvalstīs? Jūs piedāvājat nekustamo īpašumu valstī, kurā jums nav biroja un nevarat pilnībā apkalpot klientus?
DomaZa portāls ļauj jums atrast vieglu risinājumu šai problēmai. Jūs varat nosūtīt klientu savam partnerim, kurš to apkalpos. Ja jūsu nosūtītais klients nopērk nekustamo īpašumu, jūs saņemat komisiju no pārdošanas.
Sadaļā Nosūtītie klienti jūs varat apskatīt sarakstu ar klientiem, kurus esat nosūtījis saviem partneriem.
Jūs varat nosūtīt klientus trīs veidos:
- Ar banera palīdzību - ja esat izvietojis partnera baneri savā mājas lapā un patērētājs, kurš pārvietojas no jūsu uz partnera vietni iesniedz pieteikumu un iegādājas īpašumu, tad klients skaitās kā jūsu nosūtīts.
- Pēc pieteikuma - ja klients ir reģistrēts jūsu vietnē un jau ir sarakstā „Mani klienti”, tad ja tas iesniedz pieteikumu nekustamā īpašuma iegādei, jūs varat nosūtīt to savam partnerim. Šajā nolūkā ieejiet sadaļā Mani klienti -> Klientu saraksts un noklikšķiniet uz pogas Sūtīt klientu. Lai iegūtu vairāk informācijas, apmeklējiet šo saiti (Mani klienti)
- Manuāli - ja klients ierodas jūsu birojā un vēlas iegādāties nekustamo īpašumu ārzemēs, tad jūs varat nosūtīt to savam partnerim manuāli ievadot klienta personas datus.
Datums - klienta nosūtīšanas datums.
Klienta ID - noklikšķiniet, lai mainītu informāciju. Noklikšķiniet uz zīmi # tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc to identifikācijas numuriem. Ievadiet ID numuru augšējā tukšajā logā un nospiediet pogu meklēt, lai sameklētu klientu ar konkrēto ID-numuru.
Klienta vārds – jūsu nosūtītā klienta vārds. Noklikšķiniet tabulas galvgalī, lai kārtotu klientus pēc to vārdiem. Ievadiet vārdu un noklikšķiniet uz Meklēt, lai atrastu klientu ar tādu vārdu.
Klienta uzvārds – jūsu nosūtītā klienta uzvārds. Noklikšķiniet uz nosaukuma tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc to uzvārdiem. Ievadiet uzvārdu un noklikšķiniet uz Meklēt, lai atrastu klientu ar konkrēto uzvārdu.
E-pasts – jūsu nosūtītā klienta e-pasts. Noklikšķiniet uz nosaukuma tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc elektroniskā pasta adresēm.
Klienta valsts - jūsu nosūtītā klienta valsts. Noklikšķiniet uz nosaukuma augšpusē tabulas, lai sakārtotu klientus pēc to valstīm. Izvēlieties valsti no uz ekrāna virs kolonnas nolaižamās izvēlnes un filtrējiet klientus.
Klienta reģions – jūsu nosūtītā klienta reģions. Noklikšķiniet uz nosaukuma tabulas augšpusē, lai sakārtotu klientus pēc to atrašanās reģiona. Izvēlaties reģionu no uz ekrāna virs kolonnas nolaižamās izvēlnes un filtrējiet klientus.
Klienta pilsēta – jūsu nosūtītā klienta pilsēta. Noklikšķiniet uz nosaukuma augšpusē tabulas, lai kārtotu klientus pēc to pilsētām.
Partnera numurs - ID numurs jūsu pievienotajam partnerim. Noklikšķiniet uz nosaukuma tabulas augšpusē, lai sakārtot uzņēmumus pēc to ID. Ievadiet numuru augšējā tukšajā lodziņā un noklikšķiniet uz meklēšanas pogas, lai atrastu partneri, kura ID numurs satur jūsu uzrakstīto skaitli.
Partnera nosaukums - jūsu pievienotā partnera uzņēmuma nosaukums. Noklikšķiniet uz nosaukuma tabulas augšpusē, lai sakārtotu uzņēmumus pēc nosaukuma. Ja jūs meklējat konkrētu aģentūru, tad ievadiet uzņēmuma nosaukumu augšējā tukšajā logā un noklikšķiniet uz Meklēt.
Reģistrēts – šeit jūs varat redzēt kā esat reģistrējis un nosūtījis klientu savam partnerim: izmantojot baneri, pēc pieprasījuma vai manuāli.
Statuss - kolonnā statuss jūs varat paskatīties klienta statusu - jauns, aktuāls vai arhivēts. Noklikšķiniet uz ekrāna iznākošajā izvēlnē un filtrējiet klientus pēc to statusa.
Stāvoklis - šajā ailē jūs varat izsekot darījuma stāvoklim konkrētajā laika periodā, ko līgumpartnerim saskaņā ar līgumu ir jāatzīmē: nosūtais klients, komunikācija, brauciens, apskate, depozīts, sākotnējais līgums, sākotnējā iemaksa, noslēgts līgums, noraidīts.
Ja jūsu nosūtīto klientu ir apstiprinājis jūsu partneris, tad tas automātiski pāriet stadijā komunikācijas.
Ja jūsu nosūtītais klients jau ir jūsu partnera datu bāzē, tad viņš var noraidīt jūsu piedāvājumu.
Vēsture - noklikšķinot uz ikonas jūs varat pārskatīt informāciju par darījuma gaitu.
Profils - noklikšķinot uz ikonas jūs varēsiet apskatīt klienta profilu.
Lai manuāli pievienotu jaunu klientu, kurš vēl nav reģistrēts jūsu vietnē, noklikšķiniet uz „Pievienot klientu”. Nākamajā lapā ievadiet klientu datus, informāciju par objektu par kuru tas ir ieinteresējies un informāciju par partneri. Ar zvaigznīti apzīmētie lauki ir jāaizpilda obligāti.
Lapas augšpusē ievadiet klientu datus - vārds, uzvārds, elektroniskā pasta adrese, valsts, reģions, pilsēta. Tālāk, ievadiet visu informāciju par nekustamo īpašumu - nekustamā īpašuma cenu, objekta veidu un tā aprakstu. Tad izvēlaties partneri, kuram nosūtīt klientu.
Kad esat ievadījis visus datus noklikšķiniet uz „Saglabāt”. (Pašlaik nav gatavs).