Klientu saraksts
Apakšiedaļā Klientu saraksts jūs varat apskatīt un pārvaldīt to klientu sarakstu, kuri ir reģistrēti vietnē un ir nosūtījuši pieprasījumus un pieteikumus par publicētajiem ziņojumiem.
# - Klienta numurs. Noklikšķiniet uz to, lai mainītu informāciju. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc to identifikācijas numuriem. Ievadiet ID numuru un nospiediet pogu Meklēt, lai atrastu klientu, kuram ir šāds ID-numurs.
Pirmās reģistrācijas datums - parāda klienta reģistrācijas datumu. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc to reģistrācijas datuma. Ja jūs vēlaties redzēt konkrētā laika periodā reģistrētos klientus, tad laukos virs tabulas galvgala ievadiet perioda sākuma un beigu datumus,
Vārds - reģistrētā lietotāja vārds. Noklikšķiniet tabulas galvgalā, lai kārtotu klientus pēc to vārdiem.
Uzvārds – jūsu nosūtītā klienta uzvārds. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī lai sakārtotu klientus pēc uzvārdiem. Ievadiet uzvārdu un noklikšķiniet uz Meklēt, lai atrastu klientus ar konkrēto uzvārdu.
E-pasts – pievienotā klienta e-pasts. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc elektroniskā pasta adresēm.
Tālrunis - pievienotā klienta tālrunis. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc tālruņiem.
Piezīmes - informācija par klientu. Noklikšķiniet taustiņu tabulas galvgalī, lai sakārtotu klientus pēc piezīmēm. Lai izveidotu jaunu piezīmi, noklikšķiniet uz „Piezīmes par klientiem” virs klientu saraksta augšējā labajā stūrī. Atveras lapa ar visām piezīmēm. Jūs varat rediģēt jebkuru no tām noklikšķinot uz rediģēšanas ikonas. Lai izveidotu jaunu piezīmi noklikšķiniet uz taustiņa „Izveidot jaunu piezīmi”.
Statuss – statusa laukā tiek parādīts klienta statuss - aktīvs un pasīvs. Jūs varat mainīt klienta statusu. Lai to izdarītu, noklikšķiniet uz rediģēt un mainīt statusu. Noklikšķiniet uz ekrānā nolaižamās izvēlnes virs kolonnas, lai filtrētu klientius pēc to statusa.
Pieprasījumi - šeit ir parādīti visi pieprasījumi, ko izdarījis konkrētais klients. Noklikšķiniet uz ikonas un jūs varēsiet redzēt klienta pieprasījumus.
Rediģēt - ja vēlaties mainīt klienta profilu, noklikšķiniet uz ikonu Rediģēšana. Atvērsies jauna lapa ar visiem klienta datiem. Pēc izmaiņu veikšanas noklikšķiniet uz Saglabāt.
Dzēst - lai dzēstu klientu no saraksta, noklikšķiniet uz ikonas dzēst.